tisdag 2 november 2010

String is not the thing


Jag var så trött på de jädrans underbrallorna som jag fick gå och dra ner för att de åkte upp mellan skinkorna hela tiden. Min väninna hade string och jag undrade förvånat varför?! Det är inte så vanligt att man har det i vår ålder. Tror jag . . . Hon sa att, som hennes kompis i sin tur hade sagt: Det är bättre med en string mellan skinkorna än en hel trosa! Jag skrattade gott och köpte argumentet helt. Sagt och gjort, jag gick och köpte ett par string. Såg framför mig hur jag skulle få en sån där snygg rumpa jag sett på stan utan veck under skinkorna. Dessutom skulle jag vara befriad från att gå och dra i trosorna hela dagarna!

Oh my God! Det var inte alls bekvämt. För det första blev det iskallt om skinkorna. Det kändes som ett rep åtdraget mellan skinkorna och jag gick och kände mig konstant bajsnödig. Vecken försvann under skinkorna men dök upp på alla andra möjliga ställen. Det måste vara en manlig uppfinning! En kille har suttit hemma och varit förbannad över att tjejerna har klarat sig undan kalsongtricket i årtionden. Hämnden var ljuv. Tjejerna gick på det. Vi kvinnor vill ju så gärna att männen ska tycka vi är vackra och sexiga. Ska man vara fin får man lida pin.

Men vi är vackra och sexiga ändå! Det är inte i rumpan det sitter. Rumpan är bara en bonus som alltid är mullig och gullig, med eller utan string. Det måste finnas ett annat sätt att slippa gå och dra i trosorna hela dagarna och att inte få veck under skinkorna!

Och jag har kommit på det. Har inte varit i tvättstugan på väldigt länge vilket resulterar i att det bara är kvar de trosor som jag egentligen inte använder. Men jag har svårt att slänga dem för att det inte är något fel på dem. Igår var det dax för trosorna som är alldeles för stora. De hålls uppe av jeansen utanpå. Till min stora häpnad! Inga veck, inget att behöva dra ner. Kändes inte som om jag hade de på mig ens. Skinkorna värmdes och det var bekvämt! I dag när jag sitter med de allra sista, ja just det, stringen som skaver, så ska jag gå ner och boka en tvätt-tid snabbt som attan. Jag ska tvätta de stora tälten och klä mig i. Hahaha! String is not the thing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar