onsdag 4 augusti 2010

Bloggpaus . . .



Den här veckan har jag varit och röjt i mitt gamla hus tillsammans med mitt X. Det är tungt men nödvändigt. Vi har passat på att försöka snacka om det som varit över fikapausen och det har varit laddat. Minst sagt. Men antagligen väldigt bra för oss båda två. Vi är inte överens om hur det var men förståelsen för varandra ökar nog genom våra samtal.

I morgon ska jag köra ner till Göteborg där min yngsta son "Jimbo Carlito" är och hälsar på storebrorsan "Prins Bobylon" (mina smeknamn). Jag ska hämta upp dem för vidare resa söderut till mina X-svärföräldrar. Deras farföräldrar. Det känns så kul att få träffa dem igen. Vi har inte träffats efter separationen med mitt X.

Därför kommer jag göra en paus i bloggandet. Men ni som är intresserade, ge inte upp! Jag har hur mycket som helst att skriva om och det lär jag göra sen när jag kommer tillbaka.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar